vrijdag, november 24, 2006

 

Today I Celebrate My 10th Birthday!!!

And what a big surprise this morning....a skelter!! Scott was circling around the skelter, he was so happy for me....so I thanked him especially for this present! Then a bit later, all my girlfriends showed up. They brought even more surprises. We had pumpkin pie. When they were all talking and talking, I said: "hey, heeeey FAMILY, be a quiet a bit!"
Grandma & grandpa gave me huge tractor calendar.
What a beautiful day..... Posted by Picasa

Comments:
Congratulations on being 10! Don't forget to change the sidfebar!
 
Lieve Nick,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 10 jaar! Wat ben je toch al een grote vent!
Ik lees dat je een mooie dag hebt gehad :-D

En wat een prachtig kado heb je gekregen zeg! Heel veel plezier met je nieuwe skelter, maar dat gaat vast wel lukken!

Ik wil graag weer een keertje bij jullie langskomen, en Bas wil vast graag een keertje op je tractor rijden! Het is alweer een poos geleden, maar ik ben je nog niet vergeten hoor. Het is alleen op het moment erg druk. Maar in de kerstvakantie ben ik vrij. Ik bel nog wel eventjes met je mama om een keertje iets af te spreken.

Lieve groetjes van Geke
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?